نرم افزار حسابداری آژانس های هواپیمائی

رابط سامانه مودیان

لوگو طلوع پدیده
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

سامانه ثبت اظهارنامه مالیاتی + ورود به tax.gov.ir

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

سامانه ثبت اظهارنامه مالیاتی + ورود به tax.gov.ir

سازمان امور مالیاتی کشور مانند بسیاری دیگر از نهادهای دولتی و غیردولتی جهت سرعت بخشیدن به خدمات خود و تسهیل امور برای مراجعهکنندگان، سامانه الکترونیکی ای را برای ارائه خدمات خود راه اندازی کرده است که افراد به صورت غیرحضوری می توانند در سامانه ثبت اظهارنامه مالیاتی، فرم خود را تکمیل و ثبت نمایند. در ادامه همراه ما باشید که به معرفی سامانه اظهارنامه مالیاتی و نحوه ورود، ثبت نام وارسال فرم اظهارنامه خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین مراحل تکمیل اظهارنامه مالیاتی محاسبات اصولی و دقیق و در نهایت تحویل یک گزارش صحیح و بدون خطا است که به این منظور می توانید از نرم افزار حسابداری و مالیاتی طلوع پدیده کمک بگیرید.

سامانه اظهارنامه مالیاتی

سامانه الکترونیکی ثبت اظهارنامه مالیاتی، به آدرس اینترنتی tax.gov.ir توسط سازمان امور مالیاتی کشور راه اندازی شده است که از طریق این سامانه تمامی افراد حقیقی و حقوقی، مودیان مالیاتی، صاحبان مشاغل و… که مشمول پرداخت مالیات هستند می توانند فرم اظهارنامه خود را مهلت مقرر تکمیل کرده و ثبت نمایند.

پس از تکمیل و ثبت الکترونیک، تمامی اظهارنامه های ثبت شده به صورت یکپارچه به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال می شوند و در آخر با تعیین میزان مالیات امکان پرداخت آن بصورت الکترونیکی در همین سامانه وجود دارد.

برای اطلاع از نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی + راهنمای مراحل  با ما در طلوع پدیده همراه باشید

نحوه ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • ابتدا در مرور گر خود آدرس سایت سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیات کشور را که gov.ir است وارد نمایید.
  • در صفحه باز شده که صفحه اصلی سایت می باشد بر روی گزینه پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیک کلیک نمایید.

گام دوم ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • برای ورود به قسمت ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی در صفحه باز شده می بایست بر روی گزینه ورود به ثبت نام کلیک کنید.

گام سوم ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • در این مرحله باید نوع مودی کهحقیقی، حقوقی، تشکل قانونی یا تبعه خارجی است را انتخاب نمایید و سپس در فیلد بعدی شماره یا شناسه ملی و یا شماره فراگیر را وارد نموده و پس از ورود کد امنیتی بر روی گزینه ورود به ثبت نام کلیک نمایید.
  • مشاوره مالیاتی رایگان شرکت طلوع پدیده

گام چهارم ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • در این مرحله برای ثبت نام جدید در سامانه درصورتیکه قبلا ثبت نامی نداشته اید می بایست بر روی گزینه پیش ثبت نام جدید کلیک نمایید. توجه داشته باشید اگر پیش تر ثبت نامی را با کد ملی خود در این سامانه داشته باشید، امکان ویرایش ثبت نام برای شما فراهم است.

گام پنجم ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • برای ورود به بخش پیش ثبت نام جدید اطلاعاتی از قبیل نوع ثبت نام، کد پستی اقامتگاه قانونی و شماره همراه را می بایست وارد کرده و در انتها بر روی گزینه پیش ثبت نام جدید کلیک نمایید تا به قسمت ثبت نام در سامانه وارد شوید.

گام ششم ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی

با تکمیل تمامی مراحل در این سامانه در آخر یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به شما داده می شود که من بعد از طریق آن ها می توانید به سامانه اظهارنامه مالیاتی وارد شوید.

برای اطلاع از نحوه اعتراض به تشخیص مالیاتی با ما در طلوع پدیده همراه باشید

نحوه ثبت اظهارنامه در سامانه اظهارنامه مالیاتی

  • ابتدا می بایست آدرس سایت سامانه اظهارنامه مالیاتی که gov.ir می باشد را جست و جو کرده و پس از ورود به سامانه طبق مراحلی که در بخش قبلی توضیح داده شد ابتدا پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیکی را می بایست انجام دهید.
  • در مرحله بعد قسمتی تحت عنوان خدمات اصلی مالیاتی وجود دارد که در این بخش نوع اظهارنامه خود را باید انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب اظهارنامه مورد نظر در بخش مربوطه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از ورود باید گزینه ثبت اظهارنامه جدید انتخاب شود و بعد از آن با طی کردن مراحل پیش رو اقدام به تکمیل و ثبت اظهارنامه خود در سایت ثبت اظهارنامه مالیاتی کنید.

امکانات سایت اظهارنامه مالیاتی

✅ پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیکی برای تکمیل و ثبت اظهارنامه مالیاتی. همچنین توجه داشته باشید که برای استفاده از تمامی خدمات این سامانه نیاز است که حتما پیش ثبت نام در آن داشته باشید.

✅ اظهار نامه عملرکرد حقوقی: اشخاص حقوقی پس از انجام فرایند پیش ثبت نام در سامانه وارد این بخش شده و اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از ورود در سامانه، ثبت اظهارنامه مالیاتی خود را انجام می دهند.

نرم-افزار-حسابداری طلوع پدیده

✅ اظهار نامه عملرکرد حقیقی: اشخاص حقیقی پس از انجام فرایند پیش ثبت نام در سامانه وارد این بخش شده و اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از ورود در سامانه، ثبت اظهارنامه مالیاتی خود را انجام می دهند.

✅  استعلام مالیات و بدهی مالیاتی و پرداخت آن: در این سامانه خدماتی در زمینه مالیات به کاربران ارائه می شود که می توانند از مالیات تعیین شده و بدهی خود استعلام بگیرند و حتی به صورت آنلاین مالیات خود را پرداخت نمایند.

✅ ثبت الکترونیکی شکایات و اعتراضات: از دیگر امکانات این سامانه قابلیت ثبت شکایت به صورت غیرحضوری نسبت به مالیات تعیین شده برای اشخاص است.

✅ استعلام گواهی پرداخت مالیات بر درآمد مشاغل خودرو

✅ سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات تکلیفی پزشکان

✅ مشاهده صورت معاملات فصلی الکترونیک

✅ استعلام بلوک و ردیف ارزش معاملاتی

✅ نشانی ادارات کل امور مالیاتی

✅ استعلام محصولات بخش کشاورزی معاف از برگشت ارز

✅ و ده ها خدمات دیگر

امکانات سایت اظهارنامه مالیاتی

سوالات متداول راجع به سایت ثبت اظهارنامه مالیاتی

📍  سایت ثبت اظهارنامه مالیاتی چیست؟

سامانه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی با آدرس اینترنتی  tax.gov.ir توسط سازمان امور مالیاتی راه اندازی شده است که خدماتی از جمله ثبت اظهارنامه مالیاتی و ده ها خدمات دیگر را ارائه می دهد.

برای اطلاع از ۹ نکته در زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی با ما در طلوع پدیده همراه باشید

📍 نحوه ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی چگونه است؟

پس از ورود به سایت tax.gov.ir می بایست گزینه ثبت نام و پیش ثبت نام الکترونیک را انتخاب نمایید که مراحل آن به تفصیل در مقاله آورده شده است.

📍 نحوه ثبت اظهارنامه مالیاتی در سامانه چگونه است؟

ابتدا باید ثبت نام در سامانه اظهارنامه مالیاتی با آدرس اینترنتی tax.gov.ir انجام شود و سپس با نام کاربری و رمز عبور وارد پروفایل خود شده و نوع اظهارنامه مالیاتی را انتخاب کرده و مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید.

خلاصه مطلب

پرکردن فرم اظهارنامه مالیاتی نیازمند محاسبات مالی دقیق و درست است که به این منظور می توانید از نرم افزار حسابداری، مالیاتی طلوع پدیده استفاده کنید وهمچنین می توایند جهت کسب مشاوره در رابطه با سامانه الکترونیکی ثبت اظهارنامه مالیاتی و مراحل آن با کارشناسان ما در تماس باشید تا این مسیر را با اطمینان خاطر در طی مدت زمان تعیین شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور انجام دهید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

جستجو کنید ...

محصولات جدید

8%
راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان
تومان
1,100,000
1,200,000
آموزش Api نویسی با Nodejs
تومان
656,000
تست نفوذ با کالی لینوکس | PWK
تومان
80,000
آموزش NPM برای جاوا اسکریپت
تومان
4,560,000
آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته
تومان
180,000
آموزش شبکه با گرایش امنیت
رایــگان
درخواست مشاوره مالیاتی
لوگو طلوع پدیده

پلن اقتصادی (15 دقیقه مشاوره تلفنی + 5 دقیقه رایگان)

پس از
ثبت درخواست مشاوره همکاران ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت
درخواست مشاوره فروش نرم افزار
لوگو طلوع پدیده
پس از
ثبت درخواست مشاوره
با شما تماس می گیریم