نرم افزار حسابداری آژانس های هواپیمائی

رابط سامانه مودیان

لوگو طلوع پدیده
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

نرم افزار تنخواه گردان

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

نرم افزار تنخواه گردان

با استفاده از نرم ‌افزار تنخواه گردان شما می‌توانید عملیات نگهداری وجوه نقد را به سادگی انجام دهید و هزینه‌ها را ثبت کنید و آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. در حال حاضر شرکت‌ها فعالیت‌های ریز و درشت زیادی دارند و هر یک از این فعالیت‌ها در مجموع هزینه‌های زیادی را باقی می‌گذارد. یکی از این فعالیت‌ها مربوط به مدیریت هزینه‌های تنخواه است. در این شرایط مدیریت هزینه‌ها برای مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف و انتخاب بهترین نرم افزار تنخواه گردان یک ضرورت به حساب می‌آید.

در بسیاری از شرکت‌ها برای پرداخت کردن هزینه‌های جاری نیاز به طی کردن فرایندهای اداری مختلفی وجود دارد که همین امر می‌تواند وقت زیادی را از مجموعه بگیرد. مثلاً برای خرید ملزومات اداری نیاز به پرداخت هزینه برای محصول وجود دارد و از طرف دیگر باید هزینه حمل و نقل آن جدا پرداخت شود. یکی از راه حل‌هایی که برای این مسئله در نظر گرفته شده است، استفاده از تنخواه گردان حسابداری می‌باشد. برای آشنایی با نرم افزار تنخواه گردان در ادامه این مقاله توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

 منظور از تنخواه گردان حسابداری چیست؟

👈 تنخواه گردان حسابداری که به عنوان petty cash fund شناخته می‌شود، مقدار معینی وجه نقد برای سهولت در کارها و انجام امور روزمره می‌باشد و برای پرداخت هزینه‌های جزئی مؤسسات و شرکت‌ها نگهداری می‌شود. وجه تنخواه به یکی از پرسنل شرکت تحویل داده می‌شود و این شخص که به وی تنخواه گردان می گویند، مأمور خریدهای شرکت یا موسسه مورد نظر می‌باشد و باید همه مدارک مبنی بر پرداخت را به صورت رسید فاکتور و قبض نزد خود نگه دارد.

برای اطلاع از حق السعی چیست؟، با ما در طلوع پدیده همراه باشید.

👈 حتی اگر یکسری هزینه‌های بسیار جزئی پرداخت گرد، تنخواه گردان باز هم باید مدارک و رسید پردخت را پیش خود نگه دارد، چراکه در پایان دوره مالی همه هزینه‌ها در تعداد بالا باید جمع شوند و هزینه‌های زیادی را تشکیل می‌دهند. برای سهولت کار، در حال حاضر نرم افزار تنخواه گردان وجود دارد که شما می‌توانید از میان آنها بهترین نرم افزار تنخواه گردان را انتخاب کنید و ثبت رویدادهای مالی خود را در سریعترین زمان ممکن بدون خطا انجام دهید.

 منظور از تنخواه گردان حسابداری چیست؟

 اهداف تنخواه حسابداری چیست؟

👈از مهمترین اهداف ایجاد حساب تنخواه گردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔️ پرداخت سریع و آسان هزینه‌ها با استفاده از تنخواه

👈هزینه‌های جزئی و جاری شرکت با دقت انجام می‌شود. در برخی شرایط می‌توان از حساب تنخواه جهت پرداخت هزینه‌های ضروری و مهم شرکت که امکان دسترسی به اعتبارات بانکی برای پرداخت این هزینه‌ها وجود ندارد، استفاده نمود.

✔️ کاهش دادن حجم عملیات‌های حسابداری

👈استفاده از تنخواه گردن باعث کاهش حجم عملیات پرداخت و عملیات حسابی در یک شرکت می‌شود.  پرداخت بخشی از هزینه‌ها با استفاده از تنخواه گردان حسابداری از فشار مربوط به حسابرسی پرداخت‌های بانکی کاهش می‌دهد.

✔️ کنترل کردن وجوه نقد شرکت

👈کنترل کردن وجوه نقد و هزینه‌های جزئی شرکت از طریق حساب تنخواه گردان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه کاربرد هوش مصنوعی در حسابداری، با ما در طلوع پدیده همراه باشید.

 معرفی نرم افزار تنخواه گردان

👈شما با استفاده از نرم افزار تنخواه گردان به راحتی می‌توانید تنخواه خود را در آن تعریف کنید و همه صورت هزینه‌های تنخواه گردان را در آن تعیین نمایید. در نرم افزار تنخواه سند حسابداری متناسب با هزینه‌های ثبت شده به صورت اتوماتیک صادر می‌شوند. از طریق نرم افزار تنخواه گردان شما می‌توانید با اتصال به سیستم نرم افزار دریافت و پرداخت وصل شوید و امکان ثبت اعلامیه، پرداخت تنخواه گردان جهت شارژ و رسید دریافت بابت تسویه حساب با تنخواه گردان ایجاد خواهد شد.

نرم افزار حسابداری طلوع پدیده

👈در واقع شما از طریق نرم افزار تنخواه گردان می‌توانید وجوه و هزینه‌های این بخش را مدیریت کنید. علاوه بر این در عملیات بانکی و مرور آن، امکان تهیه گزارش از عملیات تنخواه گردان در این نرم‌افزار وجود دارد. در حال حاضر نرم افزارهای زیادی برای این بخش وجود دارد، اما بهتر است از میان نرم افزارهای موجود بهترین نرم افزار تنخواه را انتخاب کنید تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کند.

 معرفی نرم افزار تنخواه گردان

 آشنایی با بهترین نرم افزار تنخواه گردان

👈همانگونه که اشاره شد با سیستم مدیریت تنخواه گردان شما می‌توانید همه حساب‌ها و صورت هزینه‌های تنخواه گردان را در آن ثبت و تأیید کنید و سند حسابداری را براساس هزینه‌های ثبت شده به صورت خودکار صادر نمایید. از آنجا که انتخاب بهترین نرم افزار تنخواه گردان برای صاحبان کسب و کار و شرکت‌ها بسیار اهمیت دارد، ما نرم افزار تنخواه گردان طلوع پدیده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌دهد شامل موارد زی ر استک

نرم-افزار-حسابداری طلوع پدیده

✔️  تعیین سقف اعتبار برای تنخواه داران

✔️  شارژ کردن تنخواه بر اساس سقف اعتبار مانده تنخواه

✔️  دریافت و ارائه صورت هزینه‌های تنخواه از طریق فایل اکسل

✔️  گزارش گرفتن از مانده وجود تنخواه بر اساس وضعیت‌ها به صورت جداگانه

✔️  پیوست کردن اسناد به صورت هزینه تنخواه

✔️  تأیید گرفتن از صورت هزینه‌های ثبت شده تنخواه و تأیید نمودن آنها

✔️  تسویه حساب کردن با تنخواه از طریق دریافت رسید

✔️  دریافت تسویه حساب تأمین کنندگان با تنخواه و ارتباط پرداخت با صورت هزینه تنخواه

 آشنایی با بهترین نرم افزار تنخواه گردان

خلاصه مطالب

در  این مقاله به بررسی نرم افزار تنخواه گردان پرداختیم. با بزرگتر شدن شرکت‌ها، هریک از  فعالیت‌های آنها نیازمند بررسی و مدیریت می‌باشد. یک از مواردی که مدیریت آن در شرکت‌ها و مؤسسات اهمیت دارد، حساب تنخواه می‌باشد. تنخواه مبلغی است که از طریق واحد حسابرسی و مالی به سایر کاربران سپرده می‌شود و در یک بازه زمانی یک روزه یا چند روزه در دسترس پرسونل شرکت از جمله مدیران قرار می‌گیرد و مخارج نسبتاً کوچکی در این زمان اتفاق می‌افتد.

در حال حاضر نرم افزارهایی وجود دارند که از طریق آن می‌توان به راحتی صورت هزینه‌های تنخواه گردان را ثبت و تأیید و مدیریت حساب‌ها را براساس هزینه‌های ثبت شده به صورت خودکار صادر نمود. در چنین شرایطی خریداری بهترین نرم افزار تنخواه بسیار اهمیت دارد و ما نرم افزار تنخواه طلوع پدیده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از نرم افزار تنخواه گردان مجموعه طلوع پدیده الوند می‌توانید به راحتی مدیریت حساب‌های تنخواه خود را در دست بگیرید و گزارش‌های دقیقی را ارائه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه طلوع پدیده تماس بگیرید تا راهنمایی‌های دقیق را در خصوص نحوه خرید نرم افزار تنخواه گردان در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

جستجو کنید ...

محصولات جدید

8%
راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان
تومان
1,100,000
1,200,000
آموزش Api نویسی با Nodejs
تومان
656,000
تست نفوذ با کالی لینوکس | PWK
تومان
80,000
آموزش NPM برای جاوا اسکریپت
تومان
4,560,000
آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته
تومان
180,000
آموزش شبکه با گرایش امنیت
رایــگان
درخواست مشاوره مالیاتی
لوگو طلوع پدیده

پلن اقتصادی (15 دقیقه مشاوره تلفنی + 5 دقیقه رایگان)

پس از
ثبت درخواست مشاوره همکاران ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت
درخواست مشاوره فروش نرم افزار
لوگو طلوع پدیده
پس از
ثبت درخواست مشاوره
با شما تماس می گیریم