نرم افزار حسابداری آژانس های هواپیمائی

رابط سامانه مودیان

لوگو طلوع پدیده
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی

نرم افزار حسابداری شخصی لازم است به این دلیل که تفاوتی ندارد برای زندگی شخصی دنبال حساب و کتاب باشید یا زندگی کاری. در هر صورت باید مسائل مالی در هر دو مورد مدیریت شود. در صورتی که مدیریت و نظارت کافی وجود نداشته باشد، قطعاً افراد و کسب و کارها دچار ضرر و زیان خواهند شد. از آنجایی که یکی از روش های آسان مدیریت استفاده از روش های حسابداری است ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی بپردازیم و به شما کمک کنیم بتوانید از میان لیست انبوه نرم افزارها و برنامه یک نرم افزار حسابداری شخصی ارزان را انتخاب کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی در تلفن همراه

برای حسابداری شخصی از آنجایی که در دسترس ترین وسیله تلفن همراه است ما قصد داریم در ادامه به بررسی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی در تلفن همراه بپردازیم.

البته این موضوع طبیعی است که برنامه های روی تلفن همراه فاقد امکانات برنامه های مخصوص دسکتاپ باشند، اما می توانند تا حدودی مفید واقع شوند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی بر روی تلفن همراه متفاوت است و هر کدام مزیت ها و معایب خاص خود را دارند.

به طور مثال برای کنترل و مدیریت حساب‌ها مفید هستند، در حالی که برخی دیگر پیچیده تر بوده و ویژگی‌های بسیاری دارند که به شما امکان مشاهده گزارش‌ها، بررسی تراکنش‌ها، درج و فرستادن فاکتورها و موارد دیگر را می‌دهند.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی
بهترین نرم افزار حسابداری شخصی
بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی کدام است؟ برای آشنایی با این مفهوم با ما در طلوع پدیده همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی آیفون

1- اپلیکیشن حسابداری نیو

این نرم افزار تلفن همراه توانایی این را دارد که گزینه ای مناسب برای مدیریت امور مالی شخصی روی تلفن همراه باشد. در ضمن یکی از امکانات این برنامه این است که به ثبت و مدیریت تراکنش‌های بانکی، ثبت درآمد و هزینه‌ها و گزارشگیری، ابزار بودجه‌بندی، ثبت و مدیریت اقساط می پردازد.

📌 هزینه لازم برای تهیه برنامه: رایگان

2- حسابداری پارمیس همراه

حسابداری پارمیس همراه یکی از نرم افزار های خوبی است که در این مقاله به شما توصیه می شود و اگر از این نرم افزار استفاده کنید بهتر می توانید حساب های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار قدرتمند، ساده، رایگان بوده و برای مدیریت مالی خود و اطرافیان شما بر روی تلفن همراه و تبلت گزینه خوبی است.

📌 هزینه لازم برای تهیه برنامه: رایگان

3- حسابداری شخصی کیف پول محک

این اپلیکیشن برای افرادی که هیچ دانشی از حسابداری ندارند می تواند مناسب باشد.

از جمله ویژگی های این برنامه می توان به تعریف حساب های مختلف (نقدی و بانک)، ثبت و کنترل بدهی و طلب ها از اشخاص، امکان تعریف بودجه بندی ماهانه و هفتگی، ثبت موعد چک های دریافتی و پرداختی و اقساط و… اشاره کرد.

📌 هزینه لازم برای تهیه برنامه: در دو نسخه رایگان و نسخه حرفه‌ای عرضه شده است

4- اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس

شما با استفاده از برنامه حسابداری شخصی فانوس این امکان را دارید تا هزینه‌ها و صورت‌حساب‌های خود را همراه با مانده حساب خود پیگیری کنید. در این برنامه حسابداری به صورت خودکار و رایگان هزینه‌ها و درآمدهای شما به ثبت می رسد.

📌 هزینه لازم برای تهیه برنامه: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

۵- برنامه حسابداری قلک

با قلک امکان انجام کلیه تراکنش ها به صورت ساده و دور از پیچیدگی وجود دارد. جالب است بدانید نحوه کارکرد برنامه قلک بدین صورت است که می تواند پیامک های برداشت و واریز را به صورت اتوماتیک از روی گوشی تشخیص داده و در نتیجه حساب ها و تراکنش های مالی شما را مدیریت نماید.

📌 هزینه لازم برای تهیه برنامه: رایگان

نرم افزار حسابداری شخصی
نرم افزار حسابداری شخصی
نرم افزار حسابداری صرافی چیست؟ برای آشنایی با این مفهوم با ما در طلوع پدیده همراه باشید.

کاربردهای برنامه‌های حسابداری شخصی

با استفاده از نرم افزارهای حسابداری شخصی می توانید تشخیص دهید که هزینه های شما در طول سال و ماه صرف چه مواردی می شود. همچنین می توانید برنامه زمان بندی برای برخی خریدها مانند مسکن و خودرو انجام دهید.

امکان تنظیم یادآور برای برخی پرداخت ها وجود خواهد داشت و می توانید ورودی‌ها و خروجی‌ها را با نمودارها تجزیه‌ و تحلیل کرده و بودجه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تعیین کنید.

مزایای برنامه‌های حسابداری شخصی

  • اگرچه تمامی خدمات و امکانات برنامه های حسابداری شخصی را می توانید به صورت دستی انجام دهید، اما درصد خطای آن بالا خواهد بود. پس این نرم افزارها درصد خطا را کاهش خواهند داد.
  • نرم‌افزار حسابداری شخصی سرعت بالا در پردازش دارند و به همین دلیل کلیه فعالیت ها را ساده خواهند کرد.
  • با یک بار وارد کردن داده ها امکان یکپارچه سازی تمامی داده ها وجود خواهد داشت.
  • یکی از مهمترین مزیت های نرم افزار حسابداری شخصی این است که شما می توانید در هر مکان و زمانی به اطلاعات دسترسی داشته باشید و این موضوع می تواند روی زمان شما بسیار تاثیرگذار باشد. زیرا نیازی به روشن کردن سیستم و ران کردن یک برنامه نخواهید داشت.
  • مزیت بعدی نیز کم هزینه بودن برنامه های حسابداری شخصی نسبت به شرکتی می باشد.
  • فایده دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری شخصی این است که می توانید به راحتی هزینه های غیرضروری را تشخیص داده و آن ها را کم کم حذف کنید و در نتیجه مدیریت بهتری روی منابع مالی خودتان داشته باشید.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی و معرفی برخی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی بپردازیم. موارد معرفی شده در این مطلب مخصوص اندروید و آیفون هستند و همچنین نسخه هایی برای دسکتاپ نیز دارند؛ اما از آنجایی که برای فعالیت های شخصی گوشی تلفن همراه بیشتر در دسترس می باشد ما نسخه های موبایلی را بررسی کردیم. برخی از این برنامه ها رایگان بوده و برخی هزینه اندکی را از نصب کنندگان می گیرند اما به صورت کلی برنامه های حسابداری شخصی پرهزینه نیستند و همه آن ها می توانند به عنوان نرم افزار حسابداری شخصی ارزان مورد استفاده قرار بگیرند.

درباره نویسنــده
نویسنده
admin
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
درخواست مشاوره مالیاتی
لوگو طلوع پدیده

پلن اقتصادی (15 دقیقه مشاوره تلفنی + 5 دقیقه رایگان)

پس از
ثبت درخواست مشاوره همکاران ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت
درخواست مشاوره فروش نرم افزار
لوگو طلوع پدیده
پس از
ثبت درخواست مشاوره
با شما تماس می گیریم