نرم افزار حسابداری آژانس های هواپیمائی

رابط سامانه مودیان

لوگو طلوع پدیده
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در وب سایت طلوع پدیده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت طلوع پدیده و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

دریافت فیش حقوقی با موبایل

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

دریافت فیش حقوقی با موبایل

دریافت فیش حقوقی با موبایل برای تمامی کارمندان و حقوق بگیران دولت فراهم است. اشخاص برای دریافت کردن فیش حقوقی خود در ابتدای هر ماه این امکان را دارند که از طریق موبایل اقدام کنند و این کار با نصب اپلیکیشن ها و افزایش و نرم افزار های مختلف برای دریافت فیش حقوقی سازمان های گوناگون امکان پذیر می باشد.

حقوق بگیران دولت می توانند با نصب کردن برنامه های مورد نظر بدون مراجعه حضوری به سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستند، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. مستمری بگیران با استفاده از نرم افزارهای دریافت فیش حقوقی موبایل این امکان را دارند که بر اساس حکم بازنشستگی خود، مبلغ فیش حقوقی خود را از طریق موبایل دریافت نمایند. بسیاری از افراد با سایت های دریافت فیش حقوقی موبایل برای هر کدام از سازمان ها آشنایی ندارند. از این رو در در ادامه این مطلب از نرم افزار حسابداری طلوع پدیده توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد.

فیش حقوقی چیست و شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

📌 هریک از سازمان های مختلف کشور، باید در بازه زمانی یک ماهه، میزان دستمزد و دریافتی کارمندان را به حساب آنها واریز کنن. اطلاعات دستمزد ماهانه و سالانه یک شخص که در یک سازمان یا نهاد کار می کند، در برگه ای به عنوان فیش حقوقی ثبت می شود.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی طلوع پدیده

📌 اطلاعاتی که در فیش حقوقی ثبت شده است شامل حقوق پایه، مدت زمان کار، ساعات کار هر روز، ساعات کار نوبتی، اضافه کاری ،عیدی و پاداش، فوق العاده ماموریت حقوق می ‌باشد. بسیاری ترجیح می دهند فیش حقوقی خود را به غیر حضوری و بدون مراجعه به سازمان دریافت کنند. از این رو سازمان های مختلف کشور شرایطی را برای دریافت فیش حقوقی به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن های موبایل فراهم کرده اند.  دریافت فیش حقوقی از طریق گوشی همراه برای سازمان‌های مختلف از طریق سامانه های متفاوتی امکان پذیر می باشد و در ادامه قصد داریم به دریافت فیش حقوقی با موبایل در هر کدام از این سازمان ها اشاره کنیم.

 فیش حقوقی چیست و شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

دریافت فیش حقوقی با موبایل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

✅ افرادی که جزو بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی هستند، می توانند فیش حقوقی خود را از طریق اپلیکیشن های موبایلی که در سامانه تامین اجتماعی به آدرس سایت tamin.ir وجود دارد، دریافت نمایند. دریافت فیش حقوقی با موبایل برای این افراد از طریق نرم افزار اندروید قابل نصب و دریافت می باشد. کاربران پس از نصب نرم افزار می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به جزئیات دریافتی ماهانه خود دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از نحوه مالیات بر دارایی چیست؟ + موارد مشمولیت، با ما در طلوع پدیده همراه باشید

 فیش حقوقی صندوق بازنشستگان کشوری

🔵 افرادی که در صندوق بازنشستگی کشوری مشغول به کار هستند، برای دریافت فیش حقوقی از طریق گوشی همراه می توانند پس از نصب برنامه و اپلیکیشن مورد نظر از طریق سامانه  dl.cspf.ir برای دانلود این برنامه اقدام نمایند. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آن را بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید. سپس می توانید به اطلاعات کامل حساب و فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشید. پس از نصب اپلیکیشن چنانچه در سامانه مورد نظر، اسم نویسی نکرده اید، ابتدا باید مراحل ثبت نام را تکمیل کنید و پس از آن، با ورود نام کاربری و پسورد می توانید اطلاعات حساب خود را ببینید.

نرم-افزار-حسابداری طلوع پدیده

دریافت فیش حقوقی از طریق گوشی برای کارکنان نیروهای مسلح

📲 افرادی که در سازمان های مربوط به نیروهای مسلح فعالیت می کنند، می توانند از طریق نصب برنامه اپلیکیشن از سامانه esata.ir برای دیدن فیش حقوقی خود از طریق نرم افزار موبایل اقدام کنند. برای این کار باید کد ۱۳ رقمی شناسایی خود را در سایت esata.ir  ثبت نموده و پس از ثبت نام کاربران می‌ توانند از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از نحوه بررسی بازار کار حسابداری 1401 {مشاغل و درآمد}، با ما در طلوع پدیده همراه باشید

 دریافت فیش حقوق با گوشی همراه برای فرهنگیان

📥 فرهنگیان کشور نیز برای استفاده از خدمات غیر حضوری جهت دریافت فیش حقوقی می ‌توانند از طریق سامانه  my.medu.ir که برای استفاده معلمان آموزش و پرورش در سرتاسر کشور ایجاد شده است، استفاده کنند. همه معلمان دارای کد پرسنلی هستند و می ‌توانند از طریق ورود به سامانه مورد نظر و دریافت اپلیکیشن دریافت فیش حقوقی با موبایل، به اطلاعات واریزی و ماهیانه خود دسترسی داشته باشند. برای این کار باید پس از دانلود اپلیکیشن مربوط به فیش حقوقی، نام کاربری و پسورد تخصیص یافته را درج نمایند تا بتوانند جزئیات فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.

"

دریافت فیش حقوقی کارمندان بازنشسته فولاد

افرادی که در فولاد کار می کننند، یا بازنشستگی این شرکت هستند، می توانند از طرق مختلف فیش حقوقی خود را دریافت کنند. دریافت فیش حقوقی از طریق گوشی همرا برای کارکنان فولاد از طریق سامانه اینترنتی www.irspf.ir و دانلود اپلیکیشن های مربوط به صندوق بازنشستگی فولاد خواهد بود. کارکنان و بازنشستگان می‌ توانند از طریق فضای اینترنتی، از خدمات غیرحضوری بازنشستگی فولاد استفاده کند. بعد از دانلود و نصب نرم افزار، هر یک از کارکنان فولاد می توانند با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، به اطلاعات فیش حقوقی خود دسترسی پیدا کنند.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل پرداختیم. در حال حاضر سازمان های مختلف برای راحتی کارکنان و بازنشستگان خود شرایطی را برای دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری فراهم کرده اند. آن دسته از افرادی که مایل به دریافت فیش حقوقی از طریق گوشی همراه هستند، می توانند از طریق سایت های مربوط به هر سازمان اقدام کنند و به فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشند.

برای دریافت فیش حقوقی از طریق موبایل ابتدا باید از طریق سامانه های اشاره شده در این مقاله ابتدا اپلیکیشن ها بر روی موبایل اندروید یا آیفون نصب کنید و سپس می توانید به اطلاعات فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشید. چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل هستید، می ‌توانید با کارشناسان طلوع پدیده تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل یاری کنند.

برای دانلود پی دی اف کامل مطالب این صفحه، کلیک کنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
5 دیدگاه ثبت شده
مالیات های کسب و کار های اینترنتی چیست و چگونه محاسبه می شود؟ - نرم افزار حسابداری طلوع پدیده
مهمان
[…] بیشتر بخوانید: دریافت فیش حقوقی با موبایل […]
نحوه اعتراض به تشخیص مالیاتی + مفاد قانونی 1402 | طلوع پدیده
مهمان
[…] اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل، با ما در طلوع پدیده همراه […]
نحوه اعتراض به تشخیص مالیاتی + مفاد قانونی 1402 | طلوع پدیده
مهمان
[…] اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل، با ما در طلوع پدیده همراه […]
محمدحسین پدرپورواجارگاه
مهمان
مشاوره رایگان مالیاتی نمیخواهم فیش حقوق ماه مهرمورد نیازاست
محمدحسین پدرپورواجارگاه
مهمان
مشاوره رایگان مالیاتی نمیخواهم فیش حقوق ماه مهرمورد نیازاست
ثبت دیدگاه

جستجو کنید ...

محصولات جدید

8%
راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان
تومان
1,100,000
1,200,000
آموزش Api نویسی با Nodejs
تومان
656,000
تست نفوذ با کالی لینوکس | PWK
تومان
80,000
آموزش NPM برای جاوا اسکریپت
تومان
4,560,000
آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته
تومان
180,000
آموزش شبکه با گرایش امنیت
رایــگان
درخواست مشاوره مالیاتی
لوگو طلوع پدیده

پلن اقتصادی (15 دقیقه مشاوره تلفنی + 5 دقیقه رایگان)

پس از
ثبت درخواست مشاوره همکاران ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت
درخواست مشاوره فروش نرم افزار
لوگو طلوع پدیده
پس از
ثبت درخواست مشاوره
با شما تماس می گیریم